Jeśli wybrany przedmiot nie będzie spełniał Państwa oczekiwania - możecie Państwo go zwrócić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub wymienić zakupiony towar na inny.
Zwrot następuje na Państwa koszt.
Z prawa zwrotu mogą korzystać konsumenci, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta. Na odstąpienie od umowy zakupu towaru w sklepie internetowym mają Państwo 14 dni od daty dostawy.
Jeśli towar posiada wady ukryte, niewidoczne w momencie sprzedaży, mogą Państwo go reklamować.
Towar reklamowany wyślij do nas za pośrednictwem Poczty Polskiej, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrócimy ci ten koszt wysyłki.
Jeśli wyślesz towar w inny, nie uzgodniony z nami, sposób, po uznaniu reklamacji, zwrócimy ci koszt do wysokości kosztu nadania poprzez Pocztę Polską.
Zwrot pieniędzy odbywa się na konto lub kartę z której dokonano wpłaty, lub na konto przez Państwa wskazane, gdy płatność odbywała się przelewem.
Zwroty towarów prosimy kierować na adres: Glass House sp z oo, ul. Pańska 27, 30-565 Kraków
Na zwrot mamy 14 dni od daty otrzymania zwracanego produktu.
W naszym sklepie dokładamy wszelkich starań, aby zamieszczone zdjęcia w pełni oddawały obraz i kolor produktów.
W związku z tym, że każdy monitor może pokazywać inny kolor, rzeczywista barwa produktu może odbiegać od tej ze zdjęcia.
Odbiór kolorów jest indywidualny i subiektywny i np. to, co dla jednej osoby będzie niebieskie, dla drugiej może być turkusowe, a jeszcze dla innej zielone.
Z tych powodów nie przyjmujemy reklamacji kolorów.
Klient ma zawsze prawo zwrócić towar odstępując od umowy i odsyłając go na swój koszt.